Badanie tajemniczy klient

Badanie Mystery Shopper – Tajemniczy klient to jedna z metod badania poziomu obsługi klienta polegająca na ocenie jakości usług podczas wizyty w punktach sprzedaży i obsługi klienta.

Przeszkolony Audytor Baccata Enterprise, odpowiadający ustalonemu profilowi grupy docelowej naszego Klienta, odwiedza wskazane placówki i realizuje scenariusze badania. Następnie opracowuje raport, który następnie jest przekazywany naszemu Klientowi Zlecającemu badanie.

Tajemniczy klient ma na celu kontrolę spełniania standardów jakości obsługi Klienta podczas spotkania bezpośredniego w kilku najczęściej ocenianych obszarach.

METODOLOGIA PROWADZENIA BADANIA

  • Etap I – Diagnoza potrzeb – doprecyzowanie założeń i oczekiwań Firmy
  • Etap II – Budowa narzędzia oceny Mystery Shopper
  • Etap III – Raport podsumowujący badanie

 

Dzięki raportom z badań „tajemniczy klient”, nawet trudny klient odczuje, że został profesjonalnie obsłużony.

Badanie Mystery Call ma na celu kontrolę spełniania standardów jakości obsługi Klienta w rozmowie telefonicznej w kilku najczęściej ocenianych obszarach .

Przeszkolony Audytor Baccata Enterprise , wciela się w rolę klienta danej firmy i nawiązuje kontakt telefoniczny z Państwa pracownikiem, aby zweryfikować szereg elementów wpływających na wydźwięk i efekt kontaktu, takich jak m.in.:

  • wrażeń i odczuć dzwoniącego po kontakcie,
  • nastawienia do firmy, produktu,
  • zadowolenia z procesu obsługi,
  • oceny zaangażowania konsultanta, który przeprowadzał kontakt.

 

METODOLOGIA PROWADZENIA BADANIA

  • Etap I – Diagnoza potrzeb – doprecyzowanie założeń i oczekiwań Firmy
  • Etap II – Budowa narzędzia oceny Mystery Call
  • Etap III – Raport podsumowujący badanie

 Zainteresowała Cię nasza propozycja usługi Badania Tajemniczego Klienta? Napisz do nas i dowiedz się więcej!