Badanie Mystery Shopper – Tajemniczy klient to jedna z metod badania poziomu obsługi klienta polegająca na ocenie jakości usług podczas wizyty w punktach sprzedaży i obsługi klienta.
Przeszkolony Audytor Baccata Enterprise, odpowiadający ustalonemu profilowi grupy docelowej naszego Klienta, odwiedza wskazane placówki i realizuje scenariusze badania. Następnie opracowuje raport, który następnie jest przekazywany naszemu Klientowi Zlecającemu badanie.
Tajemniczy klient ma na celu kontrolę spełniania standardów jakości obsługi Klienta podczas spotkania bezpośredniego w kilku najczęściej ocenianych obszarach.
METODOLOGIA PROWADZENIA BADANIA
- Etap I – Diagnoza potrzeb – doprecyzowanie założeń i oczekiwań Firmy
- Etap II – Budowa narzędzia oceny Mystery Shopper
- Etap III – Raport podsumowujący badanie
Dzięki raportom z badań „tajemniczy klient”, nawet trudny klient odczuje, że został profesjonalnie obsłużony.
Badanie Mystery Call ma na celu kontrolę spełniania standardów jakości obsługi Klienta w rozmowie telefonicznej w kilku najczęściej ocenianych obszarach .
Przeszkolony Audytor Baccata Enterprise , wciela się w rolę klienta danej firmy i nawiązuje kontakt telefoniczny z Państwa pracownikiem, aby zweryfikować szereg elementów wpływających na wydźwięk i efekt kontaktu, takich jak m.in.:
- wrażeń i odczuć dzwoniącego po kontakcie,
- nastawienia do firmy, produktu,
- zadowolenia z procesu obsługi,
- oceny zaangażowania konsultanta, który przeprowadzał kontakt.
METODOLOGIA PROWADZENIA BADANIA
- Etap I – Diagnoza potrzeb – doprecyzowanie założeń i oczekiwań Firmy
- Etap II – Budowa narzędzia oceny Mystery Call
- Etap III – Raport podsumowujący badanie